Кошик
4422 відгуків
тел. 0 (800) 300 907 (безкоштовно по Україні)

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки по її графіку роботи вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Кошик
0 (800) 30-09-07

Якісний друк на пакеті компанії: чому це важливо?

Якісний друк на пакеті компанії: чому це важливо?

 

Крафтові пакети з друком виконують одночасно кілька завдань: утилітарну та маркетингову. З одного боку, виробник товару отримує зручну упаковку, з іншого — маркетинговий інструмент, який дозволяє підвищити лояльність клієнта та впізнаваність бренду. Розглянемо докладніше переваги паперових пакетів із логотипом та вимоги до їх друку.

 

 


Навіщо потрібний друк на крафт пакетах

 

Паперові пакети з логотипом — це метод реклами, який має відповідати низці вимог. Брендування даним способом ненав'язливо, але при цьому запам'ятовується, формуючи образ продукту чи компанії у пам'яті споживача.

Крафт пакети з печаткою в порівнянні з іншими способами реклами виграють відразу за кількома пунктами. Добре всім знайомі листівки, величезні банери та слогани створили надлишок реклами, що знизило лояльність споживача. З іншого боку, вищеописані методи немає практичної функції. Якщо для упаковки використано якісний крафт пакет з печаткою та цікавим дизайном, він буде систематично нагадувати про вдалий досвід покупки.

 

Переваги брендованих паперових пакетів із логотипом

 

 

У маркетингу існує таке поняття, як «дотик» — кількість разів, коли клієнт помічає товар чи бренд перед покупкою. Випадкове ненав'язливе нагадування у вигляді логотипу або певної колірної гами на крафт-пакеті з печаткою на підсвідомості формує звикання до бренду. Якщо паперові пакети з логотипом мають «правильний» дизайн із чітким малюнком, формуються позитивні емоції.

Якщо друк на крафт пакеті має низьку якість, невдале поєднання кольорів та форм, виникає зворотний ефект – відчуття недбалості. Відповідно брендування не досягає поставленої мети, не формує позитивний образ у підсвідомості та не спонукає до здійснення покупки.

Торкання з клієнтом відбувається навіть у тому випадку, коли людина не бере паперовий пакет з логотипом у руки, достатньо пройти повз упаковку на вітрині. "Вердикт" бренду та продукту мозок виносить протягом 3-4 секунд.

Паперові пакети з логотипом, у яких не прочитується єдність концепції та стилю, практично відразу ж підсвідомо відкидаються, як щось незрозуміле. Ще одна функція, яку виконують крафт пакети з печаткою, — це ідентифікація товару. Знайомі символи та колірні рішення людина легше шукає серед різноманітності товарів, якщо упаковка невиразна, товар просто втрачається, навіть якщо споживач має позитивний досвід знайомства з ним.

Численні маркетингові дослідження підтверджують, що відомий логотип на паперовому пакеті здатний підвищити продажі на 12%.

Перше, з чим знайомиться споживач, - це упаковка. Так-так, далеко не товар, як такий, а саме паперовий пакет з логотипом та слоганом. Це знайомство може відбуватися навіть не в магазині, а, наприклад, на вулиці. Цікавий дизайн крафт пакетів з печаткою здатний викликати зацікавленість, навіть якщо товар перебуває в руках випадкового перехожого. Саме тому якість друку, комбінування шрифтів та кольорів так ретельно підбирається. Паперові пакети з логотипом розробляються в тісному зв'язку з концепцією бренду, інакше виникає дисонанс.

 

Вимоги до виготовлення паперових пакетів із логотипом

 

Друк на крафтових пакетах досить вимогливий до дизайну та підбору кольорової гами. Це з особливістю самого крафта та її відтінками. Варто зазначити, що на папері можуть реалізуватися різні методи одно- та повнокольорового друку.

При виготовленні паперових пакетів з логотипом діє правило - чим темніший крафт, тим більш насиченим кольори. На класичних бурих крафт-пакетах друк відтінками жовтого, оливкового та бежевого виглядає невиразно, а іноді навіть брудно. Не виходить гармонійного дизайну при виготовленні паперових пакетів із логотипом сріблястого кольору. Цей відтінок йде в розріз із концепцією екологічності, яку просуває крафт упаковка.

На бурі пакети паперові логотип краще наносити темного кольору, наприклад, бордового, чорного, шоколадного, темно-зеленого. Також акуратними варто бути з білим кольором, особливо якщо він не має достатньої густини.

При виготовленні паперових пакетів із логотипом повнокольоровий друк краще виконувати на білому крафті. Даний матеріал на етапі сировини проходить процедуру відбілювання, що дозволяє мати приємний молочний відтінок. Білі паперові пакети з логотипом не поступаються бурим у міцності та довговічності.

 

Розміщення інформації на паперових пакетах

 

 

Логотип підвищує впізнаваність та ідентифікацію бренду, проте це далеко не єдиний варіант брендування. При виготовленні паперових пакетів з логотипом актуальним є розміщення слогана, який відображає концепцію компанії або окремого продукту, а також контактної інформації.

Відмінними рисами стилю при виготовленні паперових пакетів із логотипом можуть стати унікальні патерни та візерунки. За допомогою інформації на паперових пакетах покупця можна інформувати про знижки та розпродажі, що діє значно ефективніше листівок, що зживають себе. Паперові пакети з логотипом можуть містити експлуатаційну інформацію, якщо товар не має додаткової упаковки чи бирки.

Коли варто замовити гуртове виготовлення паперових пакетів з логотипом? Якщо компанія з продуктом бере участь у виставках. У такій упаковці може розміщуватись як сам продукт, так і сувенірна продукція з каталогом.

Виготовлення в Україні крафтових пакетів з логотипом — економніший шлях забезпечення товару унікальною упаковкою. Компанія ТЕРА ПЛАСТ реалізує як типізовані пакети стандартних розмірів, так і розробляє упаковку з індивідуальними параметрами з урахуванням специфіки товару.

Інші статті
  • Коли створили целофановий та поліетиленовий пакет?
    Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
  • Що таке багатооборотне пакування і чому варто перейти на його використання?
    Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner