Кошик
4273 відгуків
тел. 0 (800) 300 907 (безкоштовно по Україні)

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки по її графіку роботи вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Кошик
0 (800) 30-09-07

Паперові пакети - ідеальне пакування свіжої випічки

Паперові пакети - ідеальне пакування свіжої випічки

 

Свіжа випічка – продукт вимогливий до умов зберігання, зокрема пакування. Вона має бути інертною до харчових жирів та високої температури, забезпечувати достатнє проникнення повітря, при цьому захищати випічку від черствості. Всім цим критеріям відповідають паперові пакети для випічки, виготовлені із білого та класичного бурого крафту.

 

 


Екологічність паперових пакетів для випікання

 


Крафт - це папір, виготовлений спеціальним способом. Сировина повністю безпечна та екологічна. Справедливо зазначити, що виробничий процес вимагає значно менших ресурсів у порівнянні з випуском поліетиленової упаковки. Паперові пакети підлягають вторинному переробленню, а також самостійно швидко розкладаються у землі лише за кілька місяців.

Паперова упаковка не взаємодіє з продуктами харчування, може використовуватися з гарячою випічкою, а також виробами з відкритою начинкою, наприклад піцою, булочками синнабонами, пончиками в глазурі.


Універсальність паперових пакетів для випікання

 


Папір - матеріал, який дозволяє виготовити упаковку різного розміру та конфігурації. Це дозволяє підібрати максимально зручні в експлуатації та компактні пакети з урахуванням виду та форми випічки, тривалості її зберігання та особливостей транспортування.

Найчастіше паперові пакети для випікання мають конструкцію, яка збільшує внутрішній об'єм при відкритті. Така упаковка зручна у зберіганні та не займає багато корисного місця на складі.

Пакети від виробника можуть додатково оснащуватися плоскими або крученими паперовими ручками, віконцями з прозорого поліетилену, що вигідно демонструють вміст.


Брендування паперових пакетів для випікання


Друк на упаковці – працюючий маркетинговий інструмент. На паперові пакети для випічки, виготовлені на замовлення, методом одно- та повноколірному друку можна нанести логотип, контактну інформацію, донести сенси бренду.

Такий підхід до брендування дозволяє надрукувати в пам'яті споживача образ, який формується в результаті позитивної взаємодії з продукцією. Надалі покупець підсвідомо шукатиме візуальний образ продукту серед численних товарів на полиці магазину.

Білі паперові пакети для випічки підходять для нанесення повнокольорового друку з точною передачею відтінків. Завдяки тому, що пігменти наносяться виключно на зовнішній бік упаковки, продукт не взаємодіє з барвниками.


Економічний зиск виробництва паперових пакетів


Виробництво паперових пакетів для випікання вимагає менших витрат, а значить, їхня вартість буде нижчою. Таке пакування буде вигідна невеликим пекарням, вуличним точкам з випічкою, а також кафе та ресторанам, у меню яких є піца, пончики, рулети, тістечка на виніс. Навіть без друку паперові пакети виглядають продумано з погляду маркетингу, асоціюються з еко-трендом, який не оминув і сферу громадського харчування.

Розробляючи концепцію упаковки, пам'ятайте, що з неї починається знайомство з продуктом і формується перше враження. Якщо ви хочете, щоб споживач асоціював вас із брендом, який дбає про екологію, перспективно вибудовує свою майбутню роботу, вибирайте паперові пакети. Сьогодні на замовлення можна виготовити найрізноманітніші розміри та конфігурації, що враховують параметри та особливості продукту.

Наша компанія пропонує варіанти як стандартних розмірів, так і виробництво індивідуальної упаковки. Невелике мінімальне замовлення робить співпрацю з нами вигідною навіть пекарням-початківцям з невеликим обсягом продажів.

Інші статті
  • Коли створили целофановий та поліетиленовий пакет?
    Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
  • Що таке багатооборотне пакування і чому варто перейти на його використання?
    Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner