Паперові пакети з логотипом як екологічна реклама для бізнесу

Абсолютним трендом на сучасному ринку є паперові пакети з печаткою, які дозволяють зробити нашу планету чистішою. Це незамінна упаковка для ряду бутіків, магазинів та офісів, які завдяки характеристикам не мають аналогів. Наявність рекламного логотипа робить таку упаковку єдиний у своєму роді та дозволяє з успіхом просувати будь-яку компанію.
Якісні паперові пакети із логотипом варто придбати на сайті компанії, де реалізація товару ведеться безпосередньо від виробника. Таким чином, можна не тільки заощадити, а й насолодитися високою якістю оригінальної продукції.
Де використовуються паперові пакети з печаткою


На гладкій поверхні можна розмістити не лише логотип компанії, а й контактну інформацію чи графік роботи. Паперові пакети з печаткою є найкращим рішенням для будь-якої фірми або торгової марки.
Щоденна експлуатація пакетів дозволяє зробити їх рекламним носієм. Крім того, клієнти оцінять компанію, яка дарує подарунки у фірмовому впакуванні.
Паперові пакети сьогодні все частіше використовуються магазинами та бутіками, які дорожать своєю репутацією. Також їх використовують косметичні магазини та сувенірні лавки.
Авторський одяг у паперовому пакеті виглядає набагато більш презентабельно в порівнянні з іншими видами упаковки. За потребою можна замовити невеликі моделі для ювелірних прикрас чи косметики.
Чому варто використовувати паперові пакети з логотипом


-
Екологічність. Паперові пакети з логотипом не будуть забруднювати ґрунт та шкодити навколишньому середовищу. Через кілька місяців вони перетворюються на корисне добриво.
-
Переробка. Паперова упаковка повністю переробляється на відміну від пластикових виробів, які довго забруднюють екологію. При спалюванні чи переробці немає токсичних випарів.
-
Естетичність. Незалежно від статусу компанії такі пакети будуть виглядати завжди пристойно, а за наявності логотипу стануть носіями реклами.
-
Міцність. Попри те, що вироби виготовляються з паперу, спеціальні технології дозволяють витримувати матеріалу значну вагу, що робить пакет унікальною екологічною упаковкою.
-
Повторне використання. Якісні моделі можуть бути довгий термін, що дозволяє будь-якій торговій марці бути на увазі. Таким чином заощаджуються кошти на купівлю нової упаковки та зберігається рекламна функція.

Використовуючи друк з їхньої поверхні, можна висловити своє ставлення до екології і обов'язково бути у лідерах. Для виробництва застосовується сульфатна целюлоза з довговолокнистою структурою, що гарантує характеристики міцності паперових пакетів.
Друк на поверхні може бути чорно-білим або кольоровим, що дозволяє задовольнити запити будь-якого клієнта.
Як вибрати екологічні паперові пакети з логотипом для свого бізнесу

Щоб вибрати паперові пакети з логотипом для свого бізнесу, важливо підійти до цього питання з усією відповідальністю. Враховуючи рід діяльності, насамперед слід визначитися з розміром. В основному, ширина пакування з ручками має бути на пару сантиметрів більшою за товар, який належить відправити клієнту. Висота має бути, як мінімум, на чверть вищою за продукцію. Таким чином, упакування буде виглядати гармонійно.
Більшість виробів витримує значну вагу, але при виборі не слід замовляти надто громіздкі моделі.
Якісні паперові пакети виготовляються на сучасному обладнанні під найсуворішим контролем якості, що дозволяє насолоджуватися не тільки міцністю, але й естетичними характеристиками спаковування.
На поверхню наноситься стійка фарба, яка добре тримається та не втрачає насиченості під впливом зовнішніх факторів.
Також при виборі слід приділити увагу кольору. Можна віддати перевагу целюлозним сортам паперу, з якого виробляють буру упаковку. Непогано виглядають і білі пакети із ручками. Ручки виготовляються зі смужок паперу, скрученого за особливою технологією.
У світі сучасної упаковки дой-пак (від англ. "doypack") став справжнім проривом. Цей тип гнучкої упаковки з плоским дном поєднує естетику, функціональність і економічність. Від соусів і шампунів до круп і кави — дой-пак завойовує полиці супермаркетів і серця споживачів. У цій статті розглянемо, чому саме дой-пак є оптимальним вибором для зберігання сипучих і рідких продуктів, як він впливає на логістику, екологію та споживчий досвід.
Упаковка — це не просто оболонка для товару. Вона формує перше враження, захищає продукт, впливає на логістику та екологію. Вибір матеріалу для пакування — стратегічне рішення для бренду, виробника і споживача. У цій статті порівнюємо три найпоширеніші типи пакувальних матеріалів: папір, поліетилен і поліпропілен. Розглянемо їхні властивості, переваги, недоліки та сфери застосування.
