Яку вагу витримують паперові пакети
У багатьох споживачів є упередження, що паперові пакети недостатньо міцні та надійні. Здається, що це упаковка для одягу, доставки готової їжі та не більше. На самому виробі з паперу в певному сенсі міцніше поліетиленових. У цьому питанні допоможуть розібратися співробітники компанії Тера Пласт, яка спеціалізується на виробництві продукції. Далі дізнаємося, яка вага допустима для пакування з паперу, як щільність матеріалу впливає на міцність і вантажопідйомність виробів.
Паперові пакети: допустима вага вмісту залежно від густини
Щільність безпосередньо впливає на вантажопідйомність паперового пакета. Далі наведемо приблизні значення для найпопулярніших видів виробів, які використовуються для пакування одягу, їжі та багатьох інших видів товарів.
- Щільність 90 г/кв. м. Якість міцності упаковки на високому рівні. Відповідаючи на запитання, яку вагу витримують вироби, можна сказати — до 9 кг. Це популярна продукція серед закладів HoReCa, магазинів різної спрямованості та виробництва сувенірної продукції.
- Щільність 125 г/кв. м. Паперові пакети цієї категорії відрізняються досить однорідною структурою, целюлоза представлена у складі мінімально, тому міцність не дуже велика. Це оптимальний варіант для вмісту вагою до 5 кг.
- Щільність 100 г/кв. м. Вирізняються вироби текстурованою поверхнею. Зовнішній вигляд виробів з даного матеріалу є презентабельним, їх часто використовують для одягу, а також в індустрії реклами, сувенірної продукції. Яку вагу витримують – до 7 кг.
- Щільність 120 г/кв. м. різновид упаковки, що лідирує серед магазинів різних сегментів. Міцність на високому рівні витримують вміст вагою до 7 кг.
Це далеко не всі варіанти пакування з паперу. Для підвищення міцності дно та бічні стінки укріплені кількома шарами матеріалу. За рахунок цього паперові пакети добре тримають форму, їх можна безпечно ставити на поверхні, без ризику, що вміст розсипається.
Замовити паперові пакети для пакування одягу, їжі
Ми вже переконалися, що паперові пакети можна використовувати не лише для їжі та одягу. Вони придатні нарівні з поліетиленовими виробами для пакування, транспортування та зберігання самої різної продукції. Серед причин перейти на пакувальну продукцію з паперу:
- безпеку розмірів. Паперові пакети легко набувають форми вмісту, але після цього їх можна повернути у вихідний вигляд. Поліетиленові вироби розтягуються, вмить приходячи в непридатність;
- екологічність. Вироби з паперу розкладаються в природному середовищі дуже швидко, тоді як поліетилену потрібно близько 200 років;
- презентабельний зовнішній вигляд. Будь-яка покупка в паперовій упаковці виглядає більш ошатно, естетично. Товарна привабливість одягу чи їжі зростає у рази.
Поверхня упаковки з паперу – чудове тло для реклами. Логотип, слоган чудово виглядатимуть на цьому місці. Найкраще виглядають макети, надані у векторній графіці. З огляду на тривалий термін служби виробів, а також їх естетичні якості можна бути впевненим, що паперовим пакетом будуть користуватися довго, тому реклама може мати значне охоплення.
Паперовою упаковкою зараз стали скористатися навіть супермаркети. Це екологічно, практично та надійно. Навіть якщо пакет потрібен для їжі, то набагато приємніше, якщо він з паперу, а не з поліетилену. Епоха пластику поступово йде, і тепер у лідерах безпечні види пакувальної продукції. Користуйтеся якісними паперовими пакетами, запропонуйте своїм клієнтам найкраще!
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування