Крафтові пакети: ознаки якості
Слово «крафт», яке з німецької перекладається, як «сила», стало збірним поняттям, що позначає особливий тип паперу та виробів із нього. Особливості виготовлення зробили крафтову упаковку синонімом екологічності та піклування про довкілля. Сьогодні ця концепція підтримується багатьма брендами та виробниками, що робить крафтові пакети з лого компанії затребуваними.
Щільність крафтових пакетів з лого компанії
Отже, крафтові пакети з логотипом компанії відрізняються різними параметрами, зокрема щільністю, розміром, формою, кольором, а також наявністю додаткових захисних шарів і ручок.
Крафтові пакети з логотипу компанії виготовляються з паперу щільністю від 35 до 120 г/м³. Саме цей параметр визначає сферу використання пакета, його вантажопідйомність, надійність та довговічність. Якщо йдеться про упаковку готових хлібобулочних виробів, достатньо крафту щільністю 35 г/м³, який на дотик має схожість із газетним папером.
Якщо крафтові пакети з логотипом компанії будуть використовуватися для фасування будівельних сухих сумішей, необхідна найбільша щільність. Крім того, такі пакети повинні мати багатошарову структуру, яка б дозволяла безпечно фасувати та транспортувати великий обсяг вмісту. Багатошаровість для таких пакетів важлива ще з однієї причини – при фасуванні більшості сухих сумішей використовується метод зшивання. Щоб шов був міцний, він повинен з'єднувати 4-6 шарів крафта щільністю 120 г/м³.
Додаткові шари в крафтових пакетах з лого компанії
Високої щільності крафту, що використовується, не завжди достатньо для упаковки товарів. Для підвищення стійкості до харчових жирів і кислот нерідко до крафтових пакетів з лого компанії внутрішнім шаром додають фольгу або поліетилен. Завдяки цьому упаковка не дозволяє продукту вбирати сторонні запахи.
Окремо варто розглянути особливості конструкції крафтових пакетів з лого компанії, які застосовуються для пакування обсмажених кавових зерен. Для верхнього шару використовується класичний бурий крафт, усередині фольга, додатково встановлюється клапан дегазації. Даний конструктивний елемент при досягненні певного тиску всередині пакету стравлює вуглекислий газ, але при цьому не дозволяє повітря проникати всередину.
Залежно від особливостей продуктів, крафтові пакети з лого компанії можуть мати прозорі вікна з поліетилену. Найчастіше такі моделі упаковки вибирають для вітринної викладки, щоб дати покупцеві можливість оцінити продукт без безпосереднього контакту з ним.
Особливості форм крафтових пакетів із логотипом
Вибираючи крафтові пакети з лого компанії, враховуйте форму та специфіку товару. Сашкові є дві склеєні частини без дна. Підходять для фасування хлібобулочних виробів, випічки та сипучих продуктів, наприклад, спецій, чаю та кави. До таких пакетів практично не висуваються вимоги до щільності, оскільки вони не розраховані на тривале зберігання, великі навантаження та подальше використання у побуті. Якщо ви реалізуєте одну з перерахованих вище груп товарів, вибирайте крафтовий пакет з поліетиленовим віконцем.
Прямокутні крафтові пакети з логотипом мають дно, набувають стійкості у вертикальному положенні, коли всередині знаходиться вміст. Для зручності переміщення такі пакети повинні мати ручки. Останні можуть бути вирубними, клейовими, крученими та на люверсах.
Вимоги до сировини та клею для крафтових пакетів
Крафтові пакети з логотипом можуть бути виготовлені з первинної, вторинної целюлози та їх комбінації. А також додатково відбілюватись для отримання світлого молочного відтінку. Для продуктів рекомендується використовувати первинний крафт.
Особливої уваги вимагають характеристики клею, що застосовується у виготовленні крафтових пакетів із логотипом. Пакети, які використовуються для пакування продуктів харчування, повинні склеюватися органічними клеями, виготовленими на основі казеїну та альбуміну. Для того щоб оцінити рівень міцності, який забезпечують ці типи клеїв, варто уточнити, що казеїновий і альбуміновий клей широко застосовується для з'єднання фанери та деревини.
Склейка крафтових пакетів з логотипом може проводитись органічними клеями на основі крохмалю, які є абсолютно безпечними. Більш технологічними вважаються декстринові склади, які нерідко змішують з каучуком для отримання міцнішого шва.
Елементно-органічні клеї у виготовленні крафтових пакетів з логотипом можуть застосовуватись тільки для нехарчових товарів та на бурому крафті. Особливістю даного типу клею є те, що з часом він набуває жовтуватого відтінку. Виняток із цього правила - добре всім знайомий клей ПВА.
Що потрібно знати про друк на крафт пакетах
Для виготовлення в Україні найчастіше використовуються два методи нанесення друку: шовкографія та флексодрук. Обидва методи дозволяють отримати чітке перенесення малюнка, але створюють різні ефекти на крафтових пакетах із логотипом.
Вибирайте шовкографію, якщо на пакеті має з'явитися малюнок із плавним переходом кольору, тінями або опуклою графікою. На крафті цей метод друку дозволяє регулювати щільність шару фарби. Шовкографія на крафтових пакетах з логотипом використовується для нанесення лаку, який створює оригінальну текстуру.
Флексографія підходить для виготовлення на замовлення гуртових обсягів понад 5000 штук. Для друку на крафті використовуються як водні, так і спиртові фарби, які мають більш високий рівень екологічності порівняно з офсетним та цифровим друком.
Компанія ТЕРА ПЛАСТ реалізує крафтові пакети стандартних розмірів, а також може виготовити упаковку з індивідуальними параметрами із зображенням, логотипом, контактною інформацією.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування