Як має виглядати подарунковий пакет великої компанії
Торгова галузь винятково розвинена у сучасному світі. Це пов'язано як з вражаючим розвитком технологій, що дозволяє пропонувати нові та нові товари, так і із загальними тенденціями глобалізації світу. Сьогодні не проблема придбати на замовлення продукт, виготовлений на іншому кінці земної кулі. І навіть період його доставки не буде надто тривалим. Не дивно, що постійно розвиваються інші сфери, пов'язані з торгівлею. І реклама – одна з них.
А за виготовлення в Україні цієї продукції відповідає компанія «ТЕРА ПЛАСТ» та інші вітчизняні виробники.
Виготовлення подарункових пакетів в Україні: які матеріали використовуються
На цей момент пакувальна продукція з презентабельним зовнішнім виглядом використовується не тільки як подарункова. Багато великих компаній оформляють виготовлення цих пакетів на замовлення упаковки своєї продукції. Зазвичай, йдеться про брендовий одяг, спідню білизну, парфумерію. Загалом список цей нічим не обмежений. Ви можете зустріти стильну упаковку, виготовлену за індивідуальним дизайном як у невеликій кав'ярні, так і у великому бутику бренду зі світовою популярністю.
Сьогодні для виготовлення пакетів із логотипом використовуються різні матеріали:
- поліетилен різних типів;
- крафтовий папір;
- крейдований папір;
- папір з тисненням, поліетиленовим покриттям тощо.
Ручки упаковки також можуть бути різними. Наприклад, це можуть бути петлі з паперу, поліетилену, пластику, мотузки, шовкової стрічки. Варіантів безліч.
Конструктивно всі ці товари також можуть відрізнятися. Ті самі паперові пакети з логотипом можуть мати вирубні ручки або петлі з перерахованих вище матеріалів.
Жага – ніщо, імідж – все чи чому важливі паперові пакети з логотипом
В принципі, для створення правильного іміджу та просування свого бренду на ринку дуже важлива реклама. І паперові пакети з логотипом, а також упаковка з інших матеріалів, але із зображенням є чудовим способом підвищити впізнаваність окремо взятої компанії практично безкоштовно. Однак підходити до питання слід дуже обережно.
Не існує ідеального різновиду подарункового пакета для великої компанії. Ефективність рекламних акцій безпосередньо пов'язані з потраплянням до цільової аудиторії. Наприклад, ролик «Кока-коли» навряд чи продасть товари металургійного підприємства.
Проте, є деякі загальні правила. Наприклад, юридичні компанії, банківський сектор, велика промисловість та інші подібні організації обирають «дорогий» дизайн паперових пакетів із логотипом. У хід йде тиснення, рельєфні написи золотистого чи сріблястого кольору, мінімум декору та корисна інформація, що подається дуже лаконічно. Все, щоб продемонструвати серйозність, відповідальність, успішність та надійність.
Адміністративні органи в Україні зазвичай використовують державну та регіональну символіку, зображення знакової архітектури, цитати вітчизняних культурних діячів. Як правило, акцент робиться на патріотизм.
Найбільше свободи творчості представляє торгівля. Причому всім, аніж душі завгодно. Смішні слогани та провокаційні зображення, яскраві фарби або бурий крафт з маленьким одноколірним зображенням, стилізація паперового пакета з логотипом під продукцію, для якої він призначений… Можливо все, на що вистачить креативності.
Як правило, дизайн паперового пакета з логотипом розробляється окремо та ретельно узгоджується з виробником.
Чому пакувальна продукція для великих компаній виготовляється на замовлення
Як зрозуміло з попереднього пункту, паперові пакети з логотипом, вони вони подаровані або просто використовуються для упаковки продукції, мають унікальний дизайн. Як частина рекламних кампаній, вони не можуть бути універсальними, бути присутнім повинен логотип і адреса (міська або електронна) як мінімум. Зрозуміло, що жоден виробник не буде робити упаковку для конкретного бренду, чекаючи, коли його власник прийде за нею. Тому для пакувальної продукції брендованого типу неминуче виготовлення в Україні на замовлення. Та й не лише у нашій країні. Такі пакети завжди і скрізь робляться так.
Винятком є універсальні продукти, які не несуть рекламного навантаження. Це звичайні паперові пакети із зображенням, але не логотипом. Такі широко представлені у роздрібному продажу. Зазвичай на них присутні зображення квітів, солодощів, автомобілів, звірят та інші подібні красиві картинки.
Паперові пакети з логотипом проти банан-пакетів із вирубною ручкою
До речі, не лише паперові пакети з логотипом можуть використовуватись для просування вашої торгової марки. Не меншою ефективністю відрізняються і банан-пакети із поліетиленової плівки. Вони виготовляються з полотна на 20 - 100 мікрон загалом, але для брендованої продукції характерна велика товщина і максимальна глянсовість. Зрештою – це та сама реклама, тільки з поліетилену.
З одного боку, банан пакети довговічніші і не бояться впливу вологи. З іншого, у суспільній свідомості вони недалеко пішли від кульків. А вони, як правило, закінчують у сміттєвому баку. Тому паперові пакети з логотипом ефективніші, якщо метою виготовлення на замовлення є створення максимально престижного образу.
У чому полягають переваги співпраці з компанією «ТЕРА ПЛАСТ»
Виготовлення паперових пакетів із логотипом на замовлення не є дефіцитною послугою в Україні. Тож чим вигідна співпраця саме з вітчизняною компанією «ТЕРА ПЛАСТ»?
Насамперед, даний виробник:
- гарантує максимально високу якість продукції;
- пропонує пакувальні вироби з різних матеріалів;
- дотримується розумної цінової політики;
- готовий до довгострокової співпраці та великого гурту.
Зрештою, співробітники «ТЕРА ПЛАСТ» дуже відповідально ставляться до своєї роботи. Вам не загрожують зриви термінів, неузгоджений дизайн та інші подібні негаразди.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування