Нанесення логотипа методом шовкографії на пакет банан: особливості та переваги
Пакети банан із вирубною ручкою — ідеальний «майданчик» для реклами. Нанесення логотипа, назви компанії, інформації про акції та знижки підвищує впізнаваність бренду або нагадує споживачеві про вдалу покупку. Сучасні технології друку на поліетилені дозволяють точно передати форму зображення і його колір. Однією з таких технологій є шовкографія чи трафаретний друк. Про особливості та переваги методу розповімо нижче.
Нанесення шовкографії на пакети банан із вирубною ручкою
Шовкографія — термін, яким називають друк, коли зображення (логотип, малюнок, текст) наноситься переносом фарби через спеціальний трафарет з дрібною сіткою. Перед безпосереднім нанесенням друку на пакети банан з вирубною ручкою створюється і проклеюється базовий трафарет.
Справедливо відзначити, що найбільш відповідальний етап у нанесенні шовкографії на пакети банан з вирубною ручкою — це створення трафаретної сітки. Для отримання чіткого зображення вона повинна мати достатню міцність, стійкість до стирання та інертність до хімічних барвників.
Полотно для сітки виконується з нейлонових, латунних або поліефірних волокон діаметром від 50 до 500 мікронів. Важливе значення має густота переплетення, яка може змінюватись в межах від 6 до 400 волокон на один сантиметр.
На наступному етапі під певний розмір пакета банан із вирубною ручкою розробляється цифровий макет зображення, який переноситься на сітчасте полотно.
Окремим етапом можна назвати створення пробільних елементів. Для цього на підготовлену основу наносять фоторезист, який полімеризується під впливом світлового випромінювання і створює монолітну маску. Ділянки, захищені шаблоном, очищають від фоторезиста водою. При виконанні кольорового друку на пакетах банан із вирубною ручкою під кожен колір виготовляють окремі маски.
Перед нанесенням шовкографії пакет банан з вирубною ручкою позиціюють на основі так, щоб унеможливити навіть найменшого зміщення. Фарбу необхідної консистенції продавлюють через трафарет технічною пластиною. Для фіксації фарби та фінішного просушування пакети банан із вирубною ручкою викладають на спеціальну сушильну установку.
Переваги шовкографії при нанесенні логотипа на банан-пакет
Нанесення логотипа на пакет банан методом шовкографії можливе у ручному та автоматичному режимі. Перший варіант дає можливість отримати максимально деталізоване зображення, навіть якщо в макеті передбачені численні тонкі лінії. Автоматичне нанесення логотипа на пакети банан дозволяє підвищити продуктивність та брендувати досить великі обсяги упаковки при замовленні гуртом.
Шовкографія має чимало переваг, основна з яких — доступна ціна і можливість друку невеликої партії, що зручно невеликим магазинчикам-початківцям. Технологія шовкографії дозволяє отримати на пакетах яскраве зображення. Використовувані фарби з різними ефектами та їх комбінації на звичайному пакеті дають можливість створювати унікальні складні художні зображення, буквені принти та геометричні малюнки.
Справедливо зазначити, що шовкографія — метод нанесення зображення не лише на поліетилен. Вона використовується на пластиці, кераміці та склі. Крім того, нанесене зображення залишається чітким і якісним навіть при тривалій інтенсивній експлуатації та знаходженні під прямим сонячним промінням.
Ряд ефектів на зображенні можна отримати лише методом шовкографії. Наприклад, метод дозволяє використовувати флуоресцентні, неонові, металізовані кольори для досягнення незвичайних візуальних ефектів. Золотий, срібний, бронзовий, мідний відтінки реально нанести лише методом шовкографії, жоден інший вид друку цього не дозволяє.
Особливості нанесення логотипу на пакет банан
Методом шовкографії логотип на банан може наноситися з двох сторін. Якщо макетом передбачена велика кількість світлих кольорів, а сам пакет є темною основою, додатково наноситься біла підкладка, завдяки якій всі кольори добре проглядаються.
Купуючи пакети банан з логотипом у ТЕРА ПЛАСТ, ви отримуєте гарантію якості, дотримання термінів виготовлення, відповідність санітарним нормам, прийнятим в Україні, а також різноманітність розмірів та форм, що дозволяє підібрати оптимальну упаковку з урахуванням особливостей товару. Власні виробничі потужності та творчий потенціал колективу дають нам можливість реалізовувати найнеординарніші ідеї та задуми. Ми пропонуємо доступні ціни та зрозумілу систему знижок, які розраховуються в залежності від обсягів замовлення.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування