Особливості виготовлення дойпаків
Останнім часом упакування дойпак є все більш популярною та використовується у різних сферах діяльності людини. Простота експлуатації, незначна вага тари та зручність під час транспортування роблять пакети затребуваними. На їхню поверхню можна нанести логотип компанії або рекламу. Виготовлення дойпаків на замовлення є ідеальним рішенням для компанії, яка цінує свою репутацію та шукає сучасні методи упаковки. Таким чином можна підібрати дойпак різної форми і для будь-якої продукції.
Купити дойпак на замовлення можна безпосередньо від виробника, що гарантує отримання оригінальної продукції без націнок. Якісне упакування повинна мати сертифікати якості. Виробництво ведеться на сучасному устаткуванні, про що і йтиметься далі. Гнучка міцна упаковка зі стійким дном матиме чудовий вигляд на вітрині та не займе багато місця на полиці складу.
Як відбувається виготовлення дойпаків
Варто відзначити, що виготовлення дойпаків є нескладним процесом, тому більшість бізнесменів віддають перевагу виробництву саме цього виду продукції. Для роботи долучені верстати, що формують пакет згідно з кресленнями. Тара є упаковкою з п'ятьма сполучними швами та вставним круглим гнучким дном.
Весь процес автоматизовано і вимагає мінімального втручання оператора.
Рулон із матеріалом закріплюється на спеціальному тримачі, а краї подаються на ділянку формування упакування через ряд валиків, де вони закріплюються. Далі пакет формується на спеціальному устаткуванні шляхом фіксації бічних швів. Завдяки сучасній технології вдається отримати якісний шов, що досягається шляхом рівномірного розподілу високого тиску на поверхні шва. При цьому одночасно проварюються горизонтально та вертикальні шви. На обладнанні забезпечується рівномірний тиск на поверхні швів. Згодом, на етапі охолодження відбувається проварювання швів, що забезпечує цілісність пакування. Завдяки структурі дойпаки можна фасувати практично будь-які харчові продукти.
Для чаю, горіхів та сухофруктів використовуються пакети з металізованим покриттям зсередини, що гарантує герметичність вмісту та збереження його властивостей. Наявність оглядового вікна дозволяє клієнту оцінити вид продукції, а завдяки сталому дну можна розмістити таке упакування на вітрині будь-якого магазину.
Виготовлення дойпаків: матеріали
У процесі виготовлення дойпаків використовуються полімери, які стійкі до механічного та хімічного впливу. Також потужним конкурентом полімерної продукції є паперові крафт пакети, які не поступаються їх якістю, але на відміну від них, таку упаковку можна переробляти та вона не шкодить навколишньому середовищу. Крафт пакети виробляють з невибіленої довговолокнистої целюлози, яка була оброблена сульфатним варінням. Для пастоподібної продукції, а також товарів, яким необхідно створити герметичні умови, деякі моделі мають оздоблення зсередини у вигляді алюмінієвої фольги.
У процесі виготовлення дойпаків на них наносять насічку для легкого розкриття упаковки. Також можна придбати модель з невеликими отворами та прорубною ручкою для зручності експлуатації. Можна замовити упаковку різної місткості будь-якого товару.
Види дойпаків
Серед величезного асортименту дойпаків користуються популярністю моделі із застібкою ziplock. З її допомогою клієнт може неодноразово відкривати та закривати упаковку, щоразу насолоджуючись свіжістю продукту. Така застібка є пластиковими блискавками, що складаються з двох стрічок, які фіксуються одна на іншій. Вона забезпечує ідеальну безпеку продукту і перешкоджає попаданню всередину пилу.
Також існують дойпаки з клапаном для фасування свіжообсмаженої кави. Завдяки особливій конструкції пристрою після упакування продукту через нього виходить вуглекислий газ, що утворюється. Таким чином, продукт доходить до споживача у свіжому вигляді.
Для магазину, підприємства чи супермаркету дойпак вигідно придбати гуртовою партією, щоб забезпечити компанію якісною та екологічним пакуванням на тривалий термін. Наявність логотипа забезпечує просування як бізнес-початківцю, так і відомому бренду. З його допомогою можна зробити пакування унікальним, виділити продукцію серед фірм, що конкурують.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування