Кошик
4692 відгуків
тел. 0 (800) 300 907 (безкоштовно по Україні)
Кошик
0 (800) 30-09-07

Яку інформацію мають містити крафт-пакети як додатковий рекламний майданчик?

Яку інформацію мають містити крафт-пакети як додатковий рекламний майданчик?

Сьогодні крафт-пакети з печаткою дуже популярні завдяки ряду характеристик, серед яких, в першу чергу, слід виділити екологічність. Їх обирають ті, хто робить регулярний внесок у підтримку чистоти довкілля. Таке пакування є актуальною серед різних підприємств, компаній, майстринь хендмейду та інших сфер діяльності людини. Паперовий пакет із логотипом здатний підкреслити статус будь-якої компанії та своє ставлення до клієнта. Про те, що можна нанести на поверхню такого упакування, йтиметься далі.

Екологічні паперові пакети з лого виконуються на замовлення безпосередньо від виробника, що дозволяє отримати оригінальну продукцію найвищої якості без переплат. Виробництво такої продукції ведеться на сучасному устаткуванні із застосуванням натуральної сировини, що дозволяє використовувати крафт-пакети для пакування харчових продуктів. Компанії чи магазину вигідно оформити їх замовлення гуртовою партією, щоб зробити потрібний запас упакування на тривалий термін.


Крафт-пакети з печаткою: яка інформація наноситься

 


Для того, щоб виділити продукцію, зробити бренд впізнаваним та підвищити кількість продажів варто замовити крафт-пакети з печаткою безпосередньо від виробника. Під час проведення різноманітних компаній та презентацій така упаковка може стати рекламним носієм. У цьому випадку на пакети можна нанести контактну інформацію, щоб клієнт міг будь-якої миті зв'язатися для придбання продукції.

Також на поверхню крафта пакета можна нанести товарний знак або логотип фірми. Для впізнаваності бренду можна розмістити на упаковці слоган, який відображає позицію компанії. З її допомогою, клієнт зможе гідно оцінити принцип роботи підприємства.

На тлі конкурентних фірм пакети з логотипом дозволять виділити продукцію та ненав'язливо схилити клієнта до покупки. У процесі нанесення логотипа використовуються сучасні технології, тому інформація на упаковці стійко тримається і не втрачає насиченості через вплив ультрафіолету або вологи.

Варто відзначити, що на крафт-пакети можна наносити візерунки, малюнки і різні зображення, створюючи унікальний дизайн, властивий певному бренду.


Крафт-пакети з логотипом: упаковка як рекламний носій

 

Варто зазначити, що крафт-пакети з логотипом є ідеальним рішенням для залучення нових клієнтів та зміцнення взаємин із постійними.

Пакети з ручками та лого можуть використовуватися багаторазово, що робить таку упаковку відомою та популярною. Вони виготовляються із міцного паперу, що робить їх надійними під час транспортування різної продукції. Шви склеюються спеціальним способом, який забезпечує високий рівень фіксації.

Їх використовують не лише комерційні підприємства, а й приватні підприємці, які реалізують оригінальні подарунки та сувенірну продукцію. З їхньою допомогою можна точно підкреслити індивідуальність і виділитися на фоні конкурентів. Однотонна упаковка не відвертає увагу клієнта від виду та якості вмісту. Це чудове рішення як для малого, так і для середнього бізнесу.


Паперові крафт пакети з лого гуртом

 

Плануючи придбати крафт-пакети з лого для своєї компанії чи підприємства, слід визначитися з кількістю одиниць та їх розміром. Практично для будь-якої продукції є величезний асортимент моделей, серед яких можна підібрати оптимальне рішення. Вигідно купити упакування гуртом.

Виробництво крафт-пакетів відбувається на сучасному обладнанні, що дозволяє купити модель на будь-який смак.

Гуртом можна придбати пакети саше для власної пекарні, замовивши її логотип на поверхні. У них продукція довго залишатиметься свіжою та ароматною завдяки здатності упаковки пропускати повітря.

Також пакети з ручками використовуються магазинами одягу та взуття, майстрами хендмейд продукції та компаніями, що реалізують сувеніри. У цьому випадку на поверхню упаковки наноситься логотип фірми та контактна інформація для зв'язку із клієнтом. Паперові крафт пакети – це сучасний спосіб виділитися та зробити свою продукцію унікальною. Для пакування використовується білий або бурий матеріал, хоча можна підібрати рішення іншого кольору за бажанням.

Інші статті
  • Коли створили целофановий та поліетиленовий пакет?
    Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
  • Що таке багатооборотне пакування і чому варто перейти на його використання?
    Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner