Чи можна використовувати паперові крафт пакети для напівфабрикатів?
Сьогодні екологічна упаковка популярна, як ніколи. Ідеальним рішенням для напівфабрикатів є паперові крафт-пакети, які стали чудовою альтернативою поліетиленовій тарі. Вони є надійними пакетами, виробництво яких ведеться з натуральної целюлози на сучасному обладнанні. Після експлуатації їх можна викинути або здати на переробку, що дозволяє уникнути шкоди навколишньому середовищу. Враховуючи екологічні ініціативи, більшість клієнтів сьогодні віддають перевагу продукції, упакованій у паперові пакети. Вони ідеально підходять для заморожування охолоджених:
- пельменів;
- хінкалі;
- вареників;
- фруктів;
- замороженого тіста;
- грибів;
- овочевих сумішей.
Щоб придбати продукцію на замовлення можна звернутися до компанії, яка реалізує пакети безпосередньо від виробника. Таким чином, можна вигідно придбати оригінальний товар без націнок. На замовлення виготовляються крафт-пакети з логотипом, які є чудовим інструментом реклами, що дозволяє підвищити якість продажу.
Чи підходять паперові крафт-пакети для напівфабрикатів
Для підприємства будь-якого рівня, які займаються виготовленням напівфабрикатів, паперові крафт-пакети підходять ідеально. Це екологічна упаковка, створена із щільного паперу певної густини. Їх можна використовувати для охолоджених продуктів з метою подальшого заморожування. Компанії сьогодні виготовляють упаковку на замовлення різних обсягів білого або бурого кольору. Можна віддати перевагу рішенню з оглядовим вікном або без нього. Перший варіант краще, оскільки таким чином клієнту зручно бачити продукцію, не розкриваючи пакет.
Паперові пакети не вступають із вмістом у хімічну реакцію та повністю зберігають смакові характеристики та аромат вмісту. Вони мають стильний презентабельний вигляд, а брендування упаковки дозволить виділитися серед інших компаній.
Паперові крафт пакети для напівфабрикатів: чому варто купити
Якісні паперові крафт-пакети для напівфабрикатів виготовляється з двошарового матеріалу. Усередині він має спеціальний жаростійкий шар, який перешкоджає проникненню вологи або жиру назовні. Верхній шар - це крафтовий папір, який забезпечує вміст ідеальний мікроклімат всередині упаковки, а також служить для продукту відмінним носієм реклами.
Навіть якщо пельмені або овочева суміш злегка підтає, внутрішній шар запобігає перебігу, захищає папір від деформації та намокання. Таким чином, паперові крафт-пакети ідеально підходять для фасування охолоджених продуктів.
Використання крафт пакетів у процесі ведення бізнесу викликає повагу серед клієнтів та виділяє продукцію, покращує репутацію. Таким чином, можна показати своє ставлення до навколишнього середовища.
Паперові крафт-пакети: виробництво
Виготовлення паперових крафт пакетів процес багатоетапний та виробництво складається з наступних пунктів. Сировину на етапі очищення промивають, щоб позбутися зайвих частинок. Далі створюється база. До целюлозної маси додається вода, щоб склад став рідким та мав однорідну консистенцію. На наступному етапі маса відправляється на спеціальну конструкцію, де зайва волога усувається, а волокна осідають і розташовуються рівним шаром.
На етапі пресування волокнам надається рівномірний вигляд. Після просушування на спеціальному устаткуванні готовий папір відправляється на нарізку та формування самої упаковки. Шви проклеюються натуральним складом, тому така упаковка ідеально підходить для харчових продуктів.
Як зробити паперові пакети для напівфабрикатів унікальними
Щоб зробити паперові пакети для напівфабрикатів особливими та привернути увагу клієнтів, варто замовити друк на їхній поверхні. Відмінним рішенням стане нанесення на крафтові пакети логотипа, слогану, що відображає позицію компанії чи контактну інформацію. Таким чином, упакування для напівфабрикатів стане показною та дозволить залучити більшу кількість клієнтів. Друк проводиться на сучасному обладнанні фарбою, яка стійка до ультрафіолету та вологи.
В індивідуальному впакуванні можна презентувати продукцію. На замовлення їх виготовляють залежно від побажань клієнта. При цьому чим об'ємніша партія, тим більше можна заощадити коштів.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування