Обираємо паперовий пакет з ручками під вино і алкогольні напої
Вибір упаковки є важливим для бізнесу. Навіть невигадливий пакет здатний підвищити впізнаваність товарів, створити враження та продемонструвати цінності компанії. Сьогодні крафтові паперові пакети з ручками стали символом екологічності та турботи про навколишнє середовище, вони чудово виглядають як упаковка під вино та більш міцні алкогольні напої.
Критерії вибору пакетів під пляшку
Перше, що необхідно враховувати при виборі пакетів під пляшку – розмір та маса, яку здатна витримати упаковка. Наприклад, стандартна пляшка вина має висоту 28-32 см та діаметр дна 7-8 см, для зручного розміщення для неї буде достатньо пакета розміром 36х9х15 см. Якщо тара має стандартний об'єм, можна вибрати пакети під пляшку з класичними крученими або плоскими ручками.
Класичний пакет під пляшку, здатний витримувати до 5 кг, можна використовувати для ємностей Магнум. Це пляшки об'ємом 1,5 л, що частіше використовуються для ігристих вин.
Упаковка під вино в подвійній пляшці Магнум повинна мати здатність витримувати об'єм 3 л і масу самої пляшки, також бажано мати невеликий запас міцності.
Міцність пакетів під пляшку Ровоам (4,5 л), Імперіал або Мафусаїл (6 л) повинна становити щонайменше 10 кг. Якщо пакет буде використовуватися для перенесення за ручки, вони повинні бути укріплені в місцях фіксації. Зауважте, що паперові пакети для пляшок не використовуються для об'ємів Салманасар (9 л). Пам'ятайте, що більший обсяг тари, то щільнішим повинен бути крафтовий паперовий пакет під пляшку.
Наступний параметр – форма пакета під пляшку. Для класичної витягнутої тари підійдуть високі пакети з плоским дном розміром 15х9 см, якщо йдеться про коньяк, бренді або віскі в плоскій широкій пляшці, краще взяти пакети типу Vogue, в якому довжина горизонтальних граней більше вертикальних.
Мінімалістичний стиль упаковки під вино
Багато хто помилково вважає, що паперові пакети з ручками можуть асоціюватися виключно з еко-стилем. Якщо бренд алкогольних напоїв тяжіє до мінімалізму, вибирайте упаковку під вино з білого однотонного крафта. Ручки на пакетах можуть бути як тонкими крученими, так і плоскими.
Для індивідуалізації упаковки під вино можна нанести однокольоровий напис чи логотип. Головна вимога стилю – простий шрифт без засічок.
Еко-стиль паперових пакетів під пляшку
Для реалізації еко-стилю краще купувати паперові пакети з ручками з бурого світлого або темного крафта. Таке пакування під вино, пиво, віскі може містити однокольорові написи, принти та доріжки патернів. Бурий крафт універсальний, тактильно приємний, асоціюється кольором з теплою компанією і затишком. Саме це і потрібне вашому продукту.
Ручки паперових пакетів під пляшку можуть бути виготовлені з крафта, джутового каната або шпагату. В еко-стилі допускається доповнення упаковки під вино інформаційними та декоративними бирками, що закріплюються на ручці пакету.
Якщо брендовим стилем компанії передбачено використання кількох кольорів, обираючи паперові пакети з ручками, віддайте перевагу білому крафту. Друк на ньому не спотворить кольори, підвищує впізнаваність бренду та лояльність клієнта до продукту.
Для класичного стилю підходить як білий, так і бурий крафт. Для декору можуть використовуватися складні візерунки з великою кількістю вензелів. Такі принти будуть доречні для пакування коньяку та віскі.
Брендування паперових пакетів із ручками
Здавалося б, прості паперові пакети з ручками не можуть бути брендовою упаковкою, проте це далеко не так. Крафтова упаковка під вино та більш міцні алкогольні напої ідеальна для нанесення одно- та повнокольорового друку.
Найбільш доречними виглядають логотип бренду, інструкція або рекламна інформація про знижки та акції. Завдяки цьому клієнт з першого погляду на паперовий пакет пляшки отримує нагадування про компанію та вдалу раніше зроблену покупку.
Друк може бути нанесений з однієї або двох сторін паперового пакета з ручками. Для нього використовується від 1 до 4 стандартних кольорів. З лицьової сторони прийнято розміщувати логотип, слоган компанії, а також назву продукту, зі зворотного — адресу виробництва, контактні дані. Таким чином, паперовий пакет під пляшку стає маркетинговим «майданчиком» вашої компанії.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування