Друк на кур'єрських пакетах як частина брендингу
Оскільки кур'єрські пакети на замовлення набувають різних служб доставки, наявність логотипу є обов'язковою. Головне призначення такої упаковки полягає у захисті вмісту від впливу навколишнього середовища та, особливо, від сторонніх цікавих очей. Тому наявність бренду можна вважати обов'язковою. Погодьтеся, придбати пакет на замовлення можна будь-де. Наприклад, у даному каталозі. Однак його поверхня повністю чиста. Навіть якщо зловмисник зможе перехопити посилку і ознайомитися з її вмістом, заміна пакета з логотипом поштової служби на повністю білий, хоч і недоторканий, є абсолютно безглуздою витівкою.
Крім цього, пакети з логотипом від 100 штук, які виробляються на замовлення, є частиною брендингу. Така упаковка дозволяє наголосити на успішності вашої компанії, а також використовується в рекламних цілях. Наприклад, на пакеті можна вказати контактні дані чи мінімальну вартість кур'єрської доставки.
Основні особливості кур'єрських пакетів
Головною особливістю кур'єрських пакетів є те, що вони можуть бути використані за призначенням лише один раз. Так, їх цілком можна розірвати голими руками, проте після розтину приховати його факт уже не вийде. Тому саме такі пакети вибираються для надсилання документів. Цілісність упаковки свідчить, що з вмістом ніхто не міг ознайомитись. Самі собою такі кур'єрські пакети на замовлення робляться:
- непрозорими, щоб не можна було розглянути вміст просвітивши упаковку;
- з липким шаром, що дозволяє надійно запечатати посилку;
- досить міцними, щоб не можна було зашкодити поліетилену випадково;
- водонепроникними, навіть якщо посилка намокне, її вміст збережеться в цілості;
- з ручкою або без, залежно від моделі.
Якісні пакети з логотипом оптом краще брати на замовлення. Це вигідно та зручно. До того ж можна придбати пакети з логотипом від 100 штук.
Пакети з логотипом оптом на замовлення
У пакетів з логотипом оптом є кілька переваг. По-перше, чим більший обсяг замовлення, тим нижча вартість продукції. Особливо якщо ви працюєте безпосередньо з виробником. По-друге, ви ніколи не опинитеся в ситуації, коли кур'єрська упаковка закінчилася максимально вчасно. Не менш вигідні і пакети на замовлення. Це дозволяє отримати продукцію, яка:
- ідеально підійде для ваших цілей за розмірами;
- буде доповнена печаткою вже на виробництві (причому вам не доведеться обмежувати себе за кольором чи складністю зображення).
А тривала співпраця з виробником пакетів на замовлення дозволить мати доступ до якісної продукції.
Міцні пакети з логотипом від 100 шт.
Пропоновані пакети з логотипом реалізуються у кількості від 100 штук. Це мінімальне замовлення, яке дозволяє повною мірою оцінити якість продукції. Пакети з логотипом оптом із даного каталогу:
- виготовлені із міцного матеріалу;
- не бояться впливу вологи та інших факторів навколишнього середовища;
- надійні (розкрити упаковку можна лише розірвавши або розрізавши її);
- доступні за ціною виробника, тобто найбільш бюджетними на вітчизняному ринку.
Частина пакетів на замовлення проводиться з прозорою кишенею, розташованою із зовнішнього боку. Він дуже зручний для зберігання супровідної документації посилки. Логотип і кольори вашої компанії можуть розташовуватися як на конкретній ділянці кур'єрського пакета, так і по всій поверхні.
Де знайти кур'єрські пакети на замовлення
Сьогодні можна придбати чисті кур'єрські пакети офлайн, а також у мережі. Другий варіант об'єктивно кращий, тому що онлайн можна звернутися безпосередньо до виробника кур'єрських пакетів з логотипом на замовлення незалежно від вашого фактичного місця проживання. Замовлену продукцію завжди можна надіслати будь-якою поштовою службою. Звичайно, в цьому випадку пакети з логотипом реалізуються оптом (від 100 штук), але оскільки дана пакувальна продукція є витратним матеріалом, немає жодного сенсу брати її в роздріб.
Використовуйте якісні кур'єрські пакети з логотипом, виготовлені на замовлення, щоб покращити імідж своєї компанії та отримати більше задоволених клієнтів.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування