Чому варто використати брендовані поліетиленові пакети?
Сучасна реклама бренду чи товару має відповідати низці вимог, зокрема, бути ненав'язливою, що запам'ятовується та створювати позитивне враження у споживача. Надлишок рекламної продукції значно знизив лояльність, клієнти вже не реагують на типові слогани, білборди та листівки. Використання брендованих поліетиленових пакетів для пакування та презентації товару дозволяє зробити рекламу максимально ненав'язливою, але систематично нагадує про себе.
Переваги брендованих поліетиленових пакетів
З погляду маркетингу ефективною вважається реклама, яка забезпечує максимальну кількість «контактів» бренду та споживача. Таке ненав'язливе випадкове нагадування підсвідомо формує звикання до бренду та позитивні емоції, що асоціюються з ним. Крім того, брендовані поліетиленові пакети виконують утилітарну функцію та вирішують питання упаковки товару.
При розробці упаковки важливо пам'ятати, що саме вона формує перше враження про товар, його призначення, категорію та статус, значною мірою знайомить споживача з концепцією бренду. Для того, щоб мозок «виніс вердикт» брендованому поліетиленовому пакету, його навіть не обов'язково брати до рук, досить просто пройти повз.
Ще одна функція брендованих поліетиленових пакетів – вираз суті вмісту. Друк на упаковці дає можливість покупцю швидко зорієнтуватися та знайти необхідне серед різноманітних товарів.
Впізнаваність бренду формується не тільки на основі його логотипу, в упаковці важлива кольорова гама, що надовго відбивається в пам'яті. За даними досліджень логотип, що запам'ятовується, здатний на чверть підвищити продажі товару.
Використання брендованих пакетів допомагає просувати нові товари компанії, які отримують позитивну асоціацію із раніше придбаними. У свідомості споживача залишається позитивний досвід взаємодії з брендом і багато в чому сприяє логотип на упаковці.
Людям властиві імпульсивні покупки, рішення про які нерідко приймається лише на основі приналежності товару до того чи іншого бренду, і що швидше органи зору виявлять яскравий логотип на упаковці, то можливішим є здійснення покупки.
Якщо брендовані поліетиленові пакети не лише привабливі зовні, але й мають високу якість, що дозволяє їх застосовувати у побуті, взаємодія зі споживачем відбуватиметься при кожному використанні упаковки. Це особливо актуально на тлі набирає популярності екологічності та повторного використання поліетилену.
До переваг також варто віднести економічну складову. На даний момент брендування пакетів – найдешевший спосіб реклами.
Особливості брендованих поліетиленових пакетів
Друк на поліетилені може бути одно- та багатобарвним, що дозволяє реалізувати навіть найскладніші макети логотипів. Крім того, на брендованих поліетиленових пакетах можуть розташовуватися контактна інформація, слогани, інструкції з експлуатації товару, а також актуальна інформація про акції та знижки.
Друк – спосіб, який легко реалізується на будь-якій упаковці незалежно від розміру та вмісту. Крім того, поліетилен практичний, що дає можливість використовувати пакети для фасування, зберігання, транспортування та вітринної викладки.
Як бачите, брендування пакетів вирішує відразу кілька завдань, від практичної до маркетингової. При цьому спосіб залишається найменш витратним із фінансової сторони.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування