Поліпропіленові пакети з логотипом бренду як ефективна реклама
Сьогодні до реклами висувається чимало вимог, вона має бути максимально ефективною та ненав'язливою. Через надлишок рекламної продукції споживач вже не такий лояльний, неохоче сприймає типові слогани і картинки, отже вихід один — зробити так, щоб нагадування про бренд було непомітним, але постійно було поруч. З цією функцією чудово справляються поліпропіленові пакети з печаткою логотипу, які крім основної функції упаковки як би ненароком нагадують споживачеві «Ви пам'ятаєте про нас, ми поряд з вами».
Поліпропіленові пакети з логотипом та впізнаваність бренду
Ефективною вважається реклама, яка здатна забезпечити максимальну кількість контактів із споживачем. В результаті виникає звикання та позитивне прихильність до бренду. Саме тому банери та рекламні ролики втрачають свою ефективність, а на перше місце виходить «непомітна» реклама на функціональних речах, наприклад поліпропіленові пакети з логотипом бренду.
Упаковка — це перше враження від товару, вона інформує нас не лише про бренд, а й про статус та концепцію. Мозок виносить «вердикт» ефективній упаковці за лічені секунди, навіть якщо ви просто проходили повз.
Поліпропіленові пакети з логотипом виражають суть вмісту, що дозволяє споживачеві швидко знайти необхідне серед різноманітності товарів. У разі роль грає як відомий логотип, а й колірні поєднання, які друкуються у пам'яті. Як свідчать дослідження, зміна дизайну логотипу здатна підвищити впізнаваність бренду на 25-30%.
Наявність логотипу на пропіленових пакетах підвищує продаж нових товарів, які тільки просуваються брендом. Імпульсивні покупки працюють на підсвідомості і управляються досвідом раніше вдалого придбання, про який клієнт пам'ятає навіть завдяки логотипу, що візуально запам'ятовується, на упаковці.
Справедливо сказати, що міцні поліпропіленові пакети з логотипом «працюють» не лише при першій зустрічі зі споживачем. Якісна упаковка нерідко тривалий час використовується в побуті, отже, нагадує покупцеві про бренд. Ця тенденція набирає все більше обертів, оскільки йде в ногу з трендом на екологічність, дбайливе звернення до навколишнього середовища та переробку.
Друк на замовлення логотипу на поліпропіленових пакетах – найменш витратний спосіб реклами, крім того, таким чином ви вирішуєте питання упаковки свого товару.
Інформативні функції поліпропіленових пакетів із логотипом
Крім логотипу можна замовити друк:
- слогану;
- контактної інформації;
- інструкції до товару;
- інформації про знижки та акції.
Це все дозволяє спростити шлях клієнта до бренду, а значить, і до здійснення покупки. Серед переваг використання брендованих пакетів варто відзначити мінімальні витрати та швидкість виготовлення, універсальність та можливість використовувати з різною продукцією бренду. Дані метод реклами застосовується до будь-якої продукції, від одягу та текстилю до сипких продуктів харчування.
Крім того, поліпропіленові пакети з логотипом практичні, можуть застосовуватися для фасування, транспортування, складського зберігання та вітринної викладки товару.
Брендовані пакети друкуються в пам'яті не тільки у людини, яка здійснила покупку, але й у тих, хто знайомий з успішним досвідом її вчинення (друзі, члени сім'ї, випадкові перехожі). Все це позитивно впливає на імідж компанії та лояльність клієнтів.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування