Пакети з логотипом — потреба чи потреба
На сьогоднішній день майже всі представники великого рітейлу воліють купити пакети з логотипом на замовлення. Це дозволяє підкреслити спроможність бренду, а також донести різноманітну інформацію до широких верств населення. У цій статті ми розглянемо переваги паперових та поліпропіленових пакетів, а також чому варто замовляти пакувальну продукцію з печаткою логотипу.
Крім того, ви дізнаєтесь, де можна купити якісні пакети на будь-який випадок життя.
Практичні поліпропіленові пакети із логотипом
На даний момент найбільш поширені саме поліпропіленові пакети. З логотипом або печаткою універсального зображення («Дякуємо за покупку», «Вітаю» тощо), ці пакувальні матеріали користуються високим попитом не просто так. Секрет популярності, насправді, і секретом не є. Вся справа в приголомшливій практичності поліпропіленової упаковки. Можна сміливо говорити, що ця продукція:
- практично невагома (спробуйте зважити звичайний пакет з логотипом, він трохи важчий за повітря);
- універсальна, підходить для харчових продуктів (готових та сирих), одягу та взуття, аксесуарів, домашнього текстилю, друкованої продукції, а також техніки, запчастин (і список далеко не повний);
- виключно міцна при мінімальній товщині (тоненький пакетик витримує кілограми);
- волого та пиленепроникна, стійка до впливу харчових жирів, не пропускає віруси та бактерії;
- займає мінімум місця у складеному вигляді.
При цьому поліпропіленові пакети з печаткою, купити які з наявності або на замовлення можна дуже недорого, не вбирають запахів, інертні по відношенню до більшості речовин і можуть використовуватися багаторазово (легко миються при необхідності), на відміну від паперової упаковки.
Екологічні паперові пакети з печаткою
Основною перевагою паперових пакетів з печаткою є їхня екологічність. Поліпропіленова продукція розкладатиметься десятиліттями, а папір, за відповідних умов, перетвориться на кашку і змішається із землею за кілька годин. Тому екологи всього світу закликають перейти на папір. Проте паперові пакети з логотипом або печаткою різних картинок мають інші переваги.
Популярність крафтової продукції, її статусність не могла не позначитися на паперовій упаковці. Особливо, якщо та виготовлена на замовлення. У цьому випадку пакети та коробки з паперу сприймаються як своєрідний маркер достатку та відповідальності: я дбаю про навколишнє середовище, а також можу собі дозволити не зберігати в шафі «пакет з пакетами», оплачуючи одноразові пакувальні вироби.
Має сенс купити паперову упаковку для бізнесу, якщо ви хочете підкреслити такі якості своєї продукції як елітарність, унікальність та відсутність штучних компонентів (особливо якщо йдеться про харчові товари).
Переваги пакетів з логотипом на замовлення
Якісний поліпропіленовий або паперовий пакет хороший вже сам по собі, якщо підходить до особливостей вашого бізнесу. Однак буде краще, якщо ви прикрасите його печаткою. Це може бути логотип компанії, слоган, адресні та рекламні дані. Наприклад, мережі продуктових супермаркетів активно користуються послугою придбання пакетів із печаткою на замовлення. Кожна така упаковка стає також компактним рекламним щитом. Багато людей використовують пакети неодноразово (при упаковці першої покупки, для багаторазових походів на ринок). Свою «смерть» поліпропіленовий пакет зустрічає, як правило, як мішок для сміття. Протягом усього терміну експлуатації оточуючі бачитимуть ваш логотип.
Звичайно, завжди можна купити пакет із універсальним зображенням. Однак він не несе в собі жодної корисної інформації, окрім «Спасибі за покупку».
Де придбати якісні пакети з логотипом
Відповісти на питання де купити якісні пакети з печаткою можна, лише визначившись із низкою параметрів. Якщо ви володієте невеликою торговою точкою та не плануєте використовувати упаковку як додаткову рекламу, на ринку можна знайти безліч поліпропіленових та паперових виробів взагалі без зображення. Вони обійдуться дешевше та повністю виконають функцію упаковки. Проте тим, хто хоче, щоб їхні пакувальні матеріали залучали нових клієнтів та позитивно впливали на рейтинг компанії, варто звернути увагу на пакети з логотипом на замовлення. І найбільш вигідним варіантом, безперечно, буде співпраця безпосередньо з виробником. Це зніме обмеження щодо кількості та дозволить уникнути переплати за послуги посередників.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування