Переваги крафтових паперових пакетів перед поліетиленовими
Білі та коричневі паперові пакети активно витісняють поліетиленові. Все частіше продавці в магазинах та на ринку та використовують їх для пакування продукції. Навіть у великих супермаркетах на касі можна вибрати вироби із паперу для покупок. І якщо раніше купити крафтовий пакет було досить проблематично, то зараз вони є практично в кожній торговій точці.
У цій статті разом із співробітниками компанії «Тера Пласт» ще раз переконаємось у привабливості паперових пакетів. У чому особливості виробництва упаковки, наскільки вона міцна, довговічна, і чи можна повністю відмовитися від поліетиленових пакетів, розповімо далі у статті.
Білі, коричневі паперові пакети: їх особливості
У багатьох досі є упередження, що білі, коричневі паперові пакети недостатньо міцні. Але це насправді не так. У структурі матеріалу є довгі волокна, завдяки яким щільність матеріалу становить 80-110 г/ кв. м. Крім того, для надійності упаковки багато видів виробів додатково укріплені кількома шарами. Паперові пакети здатні витримати до 30 кг навантаження. Серед інших переваг можна також назвати:
Використання для виробництва вторинної сировини. Це дозволяє зменшити витрати на матеріали, за рахунок чого вартість виробів для пакування залишається помірною;
- повітрообмін, за рахунок чого вміст у пакеті набагато довше зберігається свіжість. Через це багато підприємств харчової промисловості перейшли на цей тип виробів;
- презентабельний зовнішній вигляд.
Коричневі, білі паперові пакети добре тримають форму, на відміну безформних поліетиленових. За рахунок цього збільшується товарна привабливість продукції, завжди є момент естетичного задоволення від покупок.
З практичної точки зору не можна не відзначити зручність таких виробів. Є щільне дно, тому, якщо поставити паперові пакети, то немає ризику, що вміст розсипається. Такі якості не мають поліетиленові пакети, тому в цьому сенсі вони не такі зручні.
Купити паперові пакети для пакування, покупок
Продавці, власники торгових точок, можуть купити від виробника білі, коричневі паперові пакети різного формату. Можливе виробництво на замовлення упаковки з бажаними параметрами. На поверхню можна нанести логотип або брендове зображення компанії, рекламний слоган або будь-який інший текст. Також можна звернути увагу покупців.
Помічено практично, що паперові пакети споживачі не так часто викидають. Якщо виріб для упаковки зберіг форму і зовнішній вигляд після покупок, його надалі використовують або в побутових цілях для зберігання речей, або ж беруть із собою на роботу, шопінг. Якщо нанести брендову символіку, то охоплення такої реклами буде колосальним.
І, звичайно, не забуваємо про екологічність. Колись мода на білі, коричневі паперові пакети почалася на хвилі турботи про довкілля. Але це справді так, адже поліетилен розкладається у природних умовах близько 200 років, тоді як із натуральними матеріалами такої проблеми взагалі немає. Якщо купити для пакування виробу з паперу, то з їхньою утилізацією не виникне проблем. Відмінна альтернатива, яка допоможе дбати про довкілля. Торгові точки, які переходять на упаковку з паперу, в очах споживачів виглядають дружнішими, схильні до себе, викликають довіру. Переходьте на новий вид пакувальних матеріалів і ваші клієнти будуть задоволені!
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування