Чому крафтові пакети є ефективним способом реклами для вашого бізнесу.

Види крафтового пакетів з паперу, способи друку інформації
Переваги реклами на крафтового паперових пакетах
Разновидности крафт-пакетов - которые подойдут именно вашему бизнесу
Довгий час для упаковки придбаних товарів використовували мішки, ящики, кошики. На сьогоднішній день нікого не здивуєш індивідуальної тарою для продукту, але прогрес приніс нам поліетиленові пакети, від яких все прогресивну спільноту намагається відмовитися через їх не екологічності. На зміну пластику знову повернулася паперова упаковка, які на тривалий час були витіснені яскравими і шелестять аналогами.
Крафт-пакети - екологічно чиста тара для покупок, на якій може бути нанесений логотип компанії або рекламний лозунг. Такий вид упаковки підкреслює дбайливе ставлення фірми до навколишнього середовища і підвищує її статус в очах клієнтів.
Види крафтового пакетів з паперу, способи друку інформації
Крафтового пакети - це універсальна упаковка, але має свої відмінності за формою, розміром, щільності та наявність ручок або друку. У таку тару можна загорнути і подарунок, і хліб, і помістити сипучі крупи.
Види крафт-пакетів:
- саше - це два з'єднаних листа, що не мають дна. Таку упаковку активно використовують в хлібобулочних відділах супермаркетів і при фасуванні чаю, кави, зерна;
- паперова тара з прямокутним дном - вони відрізняються особливою міцністю і місткістю. Всередині можуть бути додаткові вкладки для транспортування жирних або вологих продуктів харчування;
- нестандартної форми під індивідуальне замовлення.
За типом і наявності ручок крафтового пакети бувають:
- з вирубаним отвором;
- з приклеєними ручками з того ж матеріалу, що і сам виріб;
- петльові шнурки для зручності транспортування пакета;
- без ручок.
Всі звикли до реклами по телевізору, під час якої відволікаєшся на домашні справи, але логотипи на крафт-пакетах - це новий спосіб просування свого бренду. Способи друку на паперовій упаковці бувають:
- шовкотрафаретний - при такому методі є обмеження на кількість використовуваних квітів при нанесенні малюнка;
- офсетний - мінімальний тираж пакетів з таким логотипом буде більше, ніж у вищевказаного способу.
Паперова упаковка з рекламою магазину - це одна з кращих піар-платформ, яку можна придумати на сьогоднішній день.
Переваги реклами на крафтового паперових пакетах
Багатьом відомий той факт, що паперові вироби не завдають шкоди екології. Виробництво такої продукції також є безпечною для нашої природи. Ще однією перевагою паперової упаковки можна назвати можливість вторинної переробки сировини.
Щоб реклама на крафтового пакетах мелькала якомога частіше на увазі, слід закуповувати більш щільні види цього виробу, можливо варто звернути увагу на моделі з ручками. Таку упаковку після покупок ви ще багато разів використовуєте при поході на навчання, прогулянку або по магазинах.
Основні переваги реклами на крафт-пакетах:
- в порівнянні з іншими способами реклами, друк на упаковці є найдешевшою;
- можливість виготовити велику кількість пакетів в стислі терміни;
- еко-імідж компанії принесе додаткові позитивні відгуки клієнтів;
- широке охоплення споживачів, оскільки упаковка потрібно для будь-якого виду продовольчих і непродовольчих товарів.
Не варто відмовлятися від реклами в соціальних мережах, транспорті або білбордах, оскільки комплексне поширення бренду допоможе швидше звернути на себе увагу цільової аудиторії.
Різновиди крафт-пакетів - які підійдуть саме вашому бізнесу
Універсальність крафтового пакетів дозволяє використовувати їх практично у всіх сферах нашого життя:
- поштові відправлення;
- продукти харчування;
- будматеріали;
- сільгосп товари;
- упаковка подарунків;
- використання в будь-яких магазинах з одягом, взуттям, косметикою, побутовою хімією.
Основною галуззю для використання крафт-пакетів є кулінарія, заклади швидкого харчування і випічка. Така упаковка не має сторонніх запахів, які можуть перенестися на продукти.
Якщо у вас свій магазин одягу або взуття, то сміливо можна замовляти паперову упаковку з особистим логотипом. Такі пакети на сьогоднішній день виглядають більш солідно і презентабельно ніж поліетиленові кульки. Клієнти можуть не тільки транспортувати свої покупки в такій упаковці, але і зберігати речі в ній.
- Потреба в пакувальних матеріалах з'явилася тоді, коли люди почали виготовляти товар, який потребує упаковки. Спочатку для цього використовувалася тканина і папір. Звичайно, тоді не йшлося про паперову упаковку у вигляді крафт-пакетів, які почали виготовляти набагато пізніше. Справжньою революцією у сфері упаковки стала поява целофану, винахід поліетиленових пакетів, а потім поліпропіленових.
- Упаковка відіграє ключову роль на всіх етапах життєвого циклу товару. Важливим напрямом у сучасному світі, що сприяє стійкому розвитку та зниженню екологічного навантаження на планету, є використання поряд з паперовою одноразовою упаковкою багатооборотного пакування